מדיניות החזרות
במקרה בו המשתמש קונה רכב מן החברה ("הקונה"), תיגבה מן הקונה מקדמה בסך של 500 ₪ ("מקדמה"). ביקש הקונה מן החברה לשנע אליו את הרכב ("השינוע"), ובמועד המסירה כמוגדר מטה, הקונה החליט שלא לרכוש את הרכב, לאחר שנעשה השינוע, לא תושב לקונה המקדמה. אם במועד המסירה הקונה מגיע לביצוע איסוף הרכב בעצמו, אזי – (א) אם רכש את הרכב – תקוזז המקדמה מסכום המכירה, כמוגדר בהסכם מכירת הרכב ("מחיר הרכב"); (ב) אם לא רכש את הרכב – תושב לו המקדמה. התחרט הקונה והודיע על כך לחברה לפחות 24 שעות טרם מועד מסירת הרכב, תושב לו המקדמה.
2.7 במקרה בו הקונה מעוניין להחזיר את הרכב שרכש, ולבטל את העסקה, ניתן יהיה לעשות זאת, בכפוף לתנאים הבאים: (א) הקונה ו/או כל נהג אחר שנהג ברכב, עשו זאת באופן שנהג סביר, זהיר ואחראי היה נוהג בו, ובאופן נאות ביחס לסוג הרכב וייעודו, כמקובל ונהוג; (ב) הרכב לא עבר שום סוג של תאונה ו/או קלקול ו/או פגיעה ממועד המסירה כמשמעה בהסכם הרכב; (ג) לא עברו יותר מ- 72 שעות ממועד המסירה כמשמעה בהסכם הרכב; (ד) הרכב עבר לא יותר מאשר 150 ק"מ ממועד המסירה כמשמעה בהסכם הרכב. במקרה כאמור ובכפוף לכלל התנאים המצטברים האמורים, לאחר אישור החברה לכך, יוחזר לרוכש הסכום שהוא שילם על הרכב בפועל, פחות 5,000 ₪ דמי טיפול.
7.3. למעט כפי שנקבע בתקנון זה, במקרה של סתירה בין התקנון לבין התנאים באתר, תוקנה עדיפות לתנאי התקנון.